Total Tayangan Halaman

Sabtu, 21 Januari 2012

"Tulang RusukQ"

‎~ Bissmillahirrohmanirrohiim ~


 TULANG RUSUK KEPUNYAANKU..... 


kepada saudara pemuda pemilik tulang rusukku... 
Ternyata kamu amat aku cintai selain cintaku pada Tuhanku...


Pemilik tulang Rusukku..
Ketika ini... aku tertanya2...
adakah kamu insan yang aku sayangi ketika ini..


Pemilik Tulang Rusukku.. 
maafkan aku kerana mengambil sebelah daripada tulang rusukmu itu untuk dijadikan asas kepada hidupku ini... 


wahai pemilik Tulang Rusukku..
masih aku tertanya2..
bagaimanakah dirimu..
sihatkah kamu kini....
apakah pemuda dalam realitiku ini adalah pemilik sebenar tulang rusukku ini??


pemilik Tulang Rusukku...
maafkan aku jika suatu hari nanty..
ketika kau benar2 muncul di hadapanku...
ketika saat kita bertemu...
aku tidaklah seperti yang kamu impikan... 
aku bukanlah secantik bidadari di syurga... 
aku bukanlah seteguh Mariam...
aku bukanlah Siti Zulaikha..


namun aku...
aku hanya perempuan biasa...
yang punya banyak kelemahan.
yang punya ketidaksempurnaan... 


wahai Pemilik Tulang Rusukku.. 
jika suatu hari kita bertemu..
redhakanlah pemilikan tulang rusukmu ini...
kan aku setia padamu.... 


wahai pemilik tulang rusukku... 
wahai pemuda... 
Pemuda yang telah kuharapkan dia adalah tulang rusukku.. 
pemuda yang siang malam aku doakan dia pemilik tulang rusukku... 
jika benar kau pemilik tulang rusukku... 
aku bersyukur kepada Mu Ya Allah... 
jika dia milikku dan aku miliknya suatu ketika ini... 


Aku redha.. 
Ya Allah... 
Aku berdoa padaMu.. 
Aku berdoa agar jalan yang ku pilih ini adalah jalan yang benar.... 
Aku mohon Ya Allah.... 


^_* NSS *_^

Tidak ada komentar: